Lansweeper este o soluție software de scanare, analiză, administrare și coordonare a întregii infrastructuri IT din cadrul unei organizații. Plecând de la găsirea de bunuri IT pe baza unor criterii predefinite, unele bunuri despre care poate că nici nu mai știai, până la analiza datelor și a informațiilor de pe aceste echipamente, gruparea acestora în diverse tipuri de rapoarte, administrarea întregului mediu IT, coordonarea tehnologiilor și persoanelor care utilizează aceste tehnologii, dar și comunicarea simplificată și centralizată între toate departamentele prin integrarea unui sistem de ticketing, calendar și knowledgebase.

Scanare și inventariere

Pe baza unor criterii predefinite (după domeniile Active Directory, după game de IP-uri, după grupuri, după tipurile de bunuri IT etc), Lansweeper scanează fiecare echipament și generează pentru acestea câte o pagină cu informații de bază (tip de echipament, sistem de operare, producător, memorie, procesor, placă de bază, antivirus, hard-disk, garanția echipamentului etc) și informații detaliate (specificații hardware detaliate, aplicații software instalate, mașini virtuale instalate etc). De asemenea, Lansweeper descoperă echipamentele de rețea și toate asset-urile care sunt conectate la acestea, colectând și informații tehnice pentru fiecare.

Analiză

Bunurile IT descoperite și scanate sunt analizate, informațiile obținute putând fi clasificate ca utile sau inteligente. Panoul principal grupează informațiile in categorii (domeniile din care fac parte, tipurile de echipamente etc), dar poate fi configurat în funcție de nevoile fiecărei organizații în parte. Rapoartele conțin date specifice într-o formă convenabilă, existând sute de rapoarte predefinite (pentru garanții expirate, pentru instalările neautorizate etc), dar existând și posibilitatea de a crea tipuri de rapoarte în funcție de cerințele fiecărei organizații.

Administrare

Administrarea se poate realiza atât la nivel de echipament, grup de bunuri sau la nivelul întregii infrastructuri. La accesarea unui echipament care a fost scanat, există posibilitatea de a accesa anumite tipuri de acțiuni predefinite asupra acestuia (ping, traceroute, remote desktop, event viewer, reboot etc), dar și o serie de acțiuni specifice pentru utilizatori (resetare de parole). Se pot adăuga și alte acțiuni, se pot urmări dependențele dintre echipamente și dintre echipamente și utilizatori. De asemenea, se pot adăuga schițe ale clădirii și plasa bunurile pe aceste schițe, acolo unde au fost acestea instalate.

IT Help Desk & Knowledge Base

Coordonarea tehnologiilor și a celor care le utilizează prin centralizarea comunicării cunoștințelor între toate departamentele. De asemenea, simplificarea comunicării interne și externe prin sistemul de ticketing integrat, sistem prin care se pot ridica incidente atât prin email, cât și prin consola web, existând posibilitatea de a lega incidentul de echipamentul la care se face referire, dar și de a publica rezolvarea în knowledgebase pentru ca informațiile/soluțiile să fie disponibile și ușor de găsit de către alți utilizatori din rețea.

Hai să povestim mai multe despre IT Asset Management și Lansweeper:

Nume *

Email *

Subiect

Mesaj

Prin completarea acestui form ești de acord să-ți stocăm datele în baza noastră de date. Pentru mai multe informații citește politica noastră de confidențialitate. Siguranța datelor tale este o prioritate pentru noi. De aceea punem accent pe siguranța sistemelor noastre și nu vom divulga datele tale către terţe părţi, care intenționează să le folosească în scopuri comerciale sau de marketing.

, sunt de acord. FREE FORM FACTORY SRL poate salva datele mele preluate prin acest form.